Webshop Informatie
RetourBeleid
Retour
We leveren onze producten met de grootst mogelijk zorg bij u thuis. Toch kan het voorkomen dat een levering beschadigd aan u wordt aangeboden. Hoewel dit buiten onze macht is, horen wij dit wel graag van u, want kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We komen graag samen tot een passende oplossing en kunnen eventueel beschadigde producten zo snel mogelijk proberen te vervangen.
Indien u producten wilt retourneren om een of andere reden, dient u uw retourzending eerst aan te melden door contact met ons op te nemen via info@vandebeekdelicatessen.nl. U krijgt van ons bericht en indien uw klacht terecht is of retournering om andere reden door ons is goedgekeurd, kunt u de producten naar ons opsturen (Darwinstraat 31A, 6718 XR Ede). De kosten voor retourzending zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,50 per pakket (deze kosten worden uiteraard bepaald door de pakketbezorger waarmee u het pakket retour stuurt). Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Mocht u het product retourneren, dan dient het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.
Wij zullen het reeds betaalde aankoopbedrag exclusief verzendkosten binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten op uw bankrekening, mits het product door ons in goede orde ontvangen is.
Als u een verkeerd bezorgadres hebt doorgegeven:
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij proberen het bezorgadres dan alsnog voor u te wijzigen.
Herroepingsrecht
U zult begrijpen dat onze delicatessen verse producten zijn die aan bederven onderhevig zijn. Hierdoor vervalt het herroepingsrecht zodra de bestelling verzonden is.